Duyuru

Webin Adresi En iyi web adresi!

League of Legends Bedava Şampiyon ve Kostüm


League of legends bedava şampiyon ve kostüm !

Tamamen ücretsizdir. Nasıl yapılır? League of legends sayfalarını beğenin ve şampiyon ve kostüm için gerekli olan kod gelsin!

Bedava Tristana ve kostüm
Facebook linki: https://www.facebook.com/LeagueOfLegendsTurkiyeResmiSayfasi/app_121677374624060

Bedava garen ve kostüm
Woobox linki: http://woobox.com/5vbk2t

Bedava Warwick ve kostüm
Bu şampiyonu ve kostümü alabilmek için 3 hesap oluşturup  her hesaba kendi hesabınızın ismini yazın. Açtığınız 3 hesabı 10 seviye veya üstü yaptığınızda şampiyon ve kostüm gelecektir. İsterseniz bu yazı altından kullanıcı adınızı yazarak birbirinize yardım edebilirsiniz.

Bedava Twitch ve kostüm
Bu twitch şampiyonunu ve twitch kostümünü alabilmek için hemen 5 tane hesap oluşturun ve her hesaba ana hesabınızın ismini yazın. Açtığınız 5 hesabı da 10 seviye veya üstü yaptığınızda twitch şampiyonu ve kostümü gelecektir. İsterseniz bu yazı altından birbirinize yardımcı olabilirsiniz!

Bedava Ryze ve kostüm
Bu ryze şampiyonunu ve güzel ryze kostümünü açabilmek için 3 hesapta 30 seviye olduğunda alabilirsiniz.

Başka şampiyon ve kostümler bedava verileceği zaman bu yazıdan belirtilecektir. Bedava şampiyon ve kostüm için bizi takip edin!
İlginizi çekebilecek şeyler: